KLASICKÉ PODIELOVÉ FONDY SÚ MŔTVE! NECH ŽIJÚ HVIEZDY*****
(alebo ako môžete získať najlepšie fondy na svete, ako ich rozpoznať
a ktoré skutočne nadpriemerne vynášajú)
Zvýhodnená ponuka platí ešte:
Klasické podielové fondy sú MŔTVE! Začína nová éra.
Potrebujete objaviť JEDNU vec, ktorá rozhoduje o tom či svoje finančné prostriedky reálne zhodnotíte.
- Snažíte sa pochopiť zložité fungovanie na trhoch
- Valia sa na vás negatívne informácie o kríze z médií
- Výsledky k vám stále neprichádzajú
- Strácate čas v neprehľadnom množstve informácií na internete
Ak pochopúíte túto JEDNU vec, už čoskoro budete aj vy na ceste k výbornému zhodnoteniu, ktoré prekonáva očakávania
Ale vráťme sa späť na Slovensko. Ako funguje poradenstvo u nás?
Použili sme túto stratégiu u jedného klienta, ktorému som pomáhal s kampaňou. Mal som tam na starosti celý marketing, od A po Z.
Nastavili sme predajnú sekvenciu, ktorej zjednodušenú podobu môžete vidieť nižšie:
Nenechávajte ležať peniaze na stole!
Väčšina ľudí, ktoí investujú jednorázovo alebo pravidelne, nedosahujú požadované výsledky. Podpriemerné výnosy väčšiny podielových fondov a nadpriemerné správcovské poplatky ich oberajú o viac ako slušné zhodnotenie. Nevhodným výberom nechávajú doslova ležať výnosy na stole.
POZOR, prichádza revolúcia. Hviezdy útočia!
„Len na vás je, či sa so svojimi peniazmi chcete podieľať na budovaní majetku iných, či chcete aby vaše peniaze plnili sny niekoho iného, alebo ich necháte pracovať pre vás.“
Preto hviezdne fondy intenzívne vyhľadávam a odporúčam
- 1Organizuje ho markeťák Russell Brunson a jeho firma ClickFunnels, ktorá bez investora dokázala vďaka lievikovým webom vyrásť z nuly na 100 miliónov dolárov tržieb za necelé 3 roky. Bez investora.
- 2Na seminári bude viac ako 230 dolárových milionárov. Ľudí, ktorí vďaka lievikovému webu zarobili minimálne 1 milión dolárov ročne.
- 3Bude tam cca. 30-40 ľudí, ktorí vďaka lievikom zarobili viac ako 10 miliónov dolárov. Áno, čítate správne. Viac ako 10 miliónov dolárov.
Koľko to bude stáť?
Keď zrátam rozpočet, ktorý mám na tento výlet vyhradený, tak to je 4500 Eur. (Ale je v tom i výlet na 3 dni do New Yorku 🙂 )
Ak však zrátam iba nutné náklady, tak je to:
Vstupenka: 816 Eur (997 $)
Vstupenku som kupoval už minulý rok v predpredaji, takže som ju mal za polovičnú cenu. Mám z toho radosť, pretože ušetriť 1000 dolárov sa vždy zíde, že?
Idem tam s kamarátom Michalom a som rád, že ju kúpil v tom čase aj on. Dokopy sme ušetrili 2 tisícky. A to je vždy lepšie ako 1000, no nie? 😃
Kliknutím zobrazíte náhľad faktúry ➡
Hotel: 851 Eur (1,040 $)
Seminár sa koná v hoteli v Disney Parku. Whooo-hooo 🙂
Ale keďže naokolo niekoľko kilometrov nie je žiaden iný hotel a odchádzať neskoro večer a dochádzať skoro ráno v cudzej krajine sa nám nechce, tak sme sa ubytovali tam. I napriek tomu, že ten hotel nie je najlacnejší. Cena za 5 nocí = 851 Eur za jednu izbu.
A keďže Michal chrápe a ja v spánku fučím, tak aby sme dokázali cez deň produktívne fungovať, každý si platí samostatnú izbu.
Letenky: 850 Eur
Ideme s Michalom na 3-dňový výlet do New Yorku. Veď keď už sme v tej Amerike, tak nech si pozrieme aj nejaké to veľkomesto. (a jedným z mojich snov je zabehať si v Central parku).
Takže keď od cien leteniek odrátam sumu 57 Eur (toľko stála letenka z New Yorku do Orlanda), tak sa dostávame na sumu 850 Eur za letenku do USA a späť.
Kliknutím zobrazíte náhľad faktúry ➡
Transport a strava: 250 Eur
Transport z letiska do hotela a z hotela na letisko, k tomu jedlo v drahom hoteli, to chce vreckové aspoň 50 Eur na deň. A aj to si nie som istý, či to bude stačiť. V USA je všetko o dosť drahšie ako u nás. A v 5-hviezdičkových hoteloch už ani nevravím.
Tak si to zhrňme:
Vstupenka: 816 Eur (997 $)
Hotel: 851 Eur (1,040 $)
Letenky: 850 Eur
Transport a strava: 250 Eur
Minimálne celkové náklady: 2.767 Eur
Toľko by ste museli minimálne zaplatiť, aby ste sa mohli zúčastniť.
Ja vám však chcem sprostredkovať to NAJDÔLEŽITEJŠIE z tohto seminára vo forme video kurzu za oveľa viac prijateľnú sumu.
Nemusíte platiť 2.767 Eur a cestovať na druhú stranu sveta.
To najdôležitejšie môžete mať o 95% výhodnejšie.
DNES len za 147 Eur + DPH
(Cena platí len do 15.3. Potom cena vzrastie na 197 Eur + DPH)
(Jasné, máte to bez hotela, leteniek a zážitku byť na tom seminári. Ale len za 5% sumy môžete mať najdôležitejšie časti prednášok.)
Pozor, ponuka platí už len:
Pýtate sa: Je to pre mňa?
Nečudujem sa. Keď som videl lievikové weby prvýkrát, tiež som mal túto otázku. Pýtal som sa, či to vôbec bude v mojom podnikaní fungovať. Či to vôbec na Slovensku bude fungovať.
Ale môžem vás ubezpečiť. Videl som veľmi, veľmi veľa webov, kde sa používali a dajú používať tieto stratégie úspešne:
- eshopy,
- konzultačné služby,
- zubári, chiropraktici, psychológovia,
- programátorské firmy,
- marketéri,
- konzultačné a vzdelávacie firmy,
- kozmetickí poradcovia a predaj kozmetiky,
- predaj výživových doplnkov,
- sprostredkovatelia.
Myslím, že tieto stratégie sa dajú použiť v každom jednom podnikaní, kde sa dajú cez web získavať klienti.
Doteraz som ešte nenašiel podnikanie, kde by sa tieto stratégie nedali využiť. Znie to síce nereálne, ale je to tak. Dnes už web používa každý. Preto, ak sú vaši potenciálni zákazníci na webe, tak tieto stratégie budú fungovať.
Tieto fondy sú určené:
- pre tých, ktorí si nemôžu dovoliť cestovať po svete na semináre. A nemusí to byť len z finančného hľadiska. Možno ste tak veľmi vyťažení, že na to nemáte čas.
- pre tých, ktorí chcú byť na začiatku niečoho nového. Efektívnejších predajných webov, ktoré zatiaľ na Slovensku nevyužíva takmer nikto. Kto príde prvý vo vašom segmente podnikania, ten získa veľa klientov. Tak ako Lydka v oblasti učenia sa jazykov.
- pre tých, ktorí sa chcú učiť od najlepších NA SVETE. Od koho iného sa učiť, ako od ľudí, ktorí majú reálne výsledky? Od ľudí, ktorí sami používajú tieto stratégie a každý z nich vďaka nim zarobil minimálne milión dolárov. Od koho iného sa učiť, ako podnikať, ak nie od milionárov?
Časté otázky:
- V akej forme dostanem poznámky zo seminára?
Svoje poznámky spracujem do videí, ktoré budete mať prístupné v členskej sekcii na internete. Stačím vám potom počítač s internetom, prístupové údaje (ktoré vám po úhrade pošleme) a môžete videá sledovať. Odkiaľkoľvek.
- Kedy dostanem prístupy?
Keďže seminár sa koná v USA od 20.3. do 24.3, kurz budem vytvárať po návrate domov. Chcem, aby to bolo pre vás čo najprínosnejšie, preto potrebujem dostatok času na spracovanie všetkých podkladov.
Ale garantujem vám, že najneskôr 9.4. dostanete prístupové údaje do členskej sekcie, kde si videá budete môcť pozrieť.
- Budem to vedieť použiť vo svojom podnikaní?
Budem maximálne úprimný: Neviem.
Áno, je pravda, že tieto stratégie sa dajú využiť v každom podnikaní. Ale či to využijete konkrétne vy, to neviem.
To závisí na vás. Na tom, ako veľmi to budete chcieť dať do praxe. Je to nová vec a treba sa ju učiť. Tak ako bicyklovanie. Bude to vyžadovať čas.
Sám som sa ju učil a viem, že to vyžaduje čas.
Ale musím vám povedať úprimne: ten čas za to STOJÍ! 🙂 Keď porovnám výsledky pred lievikovými webmi a teraz, tak to je ako porovnávať život na panelákovom sídlisku a život v útulnom dome na pláži. 🙂 To sa porovnať pomaly ani nedá.
- Mám už veľa kurzov, prečo by som si mal kúpiť toto?
Tak v prvom rade: nemusíte si to kupovať, ak si myslíte, že to nie je pre vás.
To rozhodnutie je na vás.
Ak však chcete vedieť rozdiel medzi inými kurzami a týmto, tak ten hlavný je, že tu spracujem myšlienky najlepších ľudí na svete v tomto obore.
A myslím si, že ak chceme napredovať, je potrebné sa učiť od najlepších. Ideálne od najlepších na svete. Aspoň tak k tomu pristupujem ja.
Ja vám však chcem sprostredkovať to NAJDÔLEŽITEJŠIE z tohto seminára vo forme video kurzu za oveľa viac prijateľnú sumu.
Nemusíte platiť 2.767 Eur a cestovať na druhú stranu sveta.
To najdôležitejšie môžete mať o 95% výhodnejšie.
DNES len za 147 Eur + DPH
(Cena platí len do 15.3. Potom cena vzrastie na 197 Eur + DPH)
(Jasné, máte to bez hotela, leteniek a zážitku byť na tom seminári. Ale len za 5% sumy môžete mať najdôležitejšie časti prednášok.)
Pozor, ponuka platí už len:
Kontakt | Obchodné podmienky | Ochrana osobných údajov
Copyright © 2018, Moja Firma, s.r.o.